OBCHODNÍ PODMÍNKY a zásady

OBCHODNÍ PODMÍNKY a zásady

Pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu www. svet-modni-1.cz

Provozovatel eshopu:

ELUMA sro
Praha, Zbraslavská 12/11, 15900
Česká Republika
IČ: 06219730
IČ DPH: neplátci

Firma je zapsána v obchodním rejstříku Okresního soudu Praha, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 137852/B

 


1. VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

1.0 Zboží – textil dovážíme ze SRN, máme malý sklad, čas výroby se může prodloužit na 2-10dní. Kosmetika, technologie – odebíráme ze společnosti NUSKIN a termín dodání je do 5-10 dní.

1.1 Prodávajícím je společnost ELUMA sro, e-mail: info@svetmodni1.cz (dále jen prodávající).

1.2 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.

1.3 Kupujícím je i každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající obstaral zboží, které nemá zařazeno v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.

1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.

1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVÁNÍ

2.1 Zboží může kupující objednávat následovně:

a) prostřednictvím nákupního košíku na web-stránkách prodávajícího,

2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.

2.3 Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 72 hodin emailem a zároveň sdělí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné!

2.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.

2.5 Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné do 24 hodin od objednání zboží bez udání důvodu. Kupující může objednávku zrušit v Zákaznické sekci na web-stránce prodávajícího, telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího nebo je doručí jiným způsobem, který si spolu dohodnou.

2.6 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, ...).

3. CENY

3.1 Prodávající není plátcem DPH.

3.2 K základní ceně objednávky je připočtena cena za balné za zboží podle toho, jaký způsob doručení si kupující vybere.

Cena je odvozena od celkové hmotnosti objednaného zboží a aktuální sazba je viditelná přímo v objednávce (při každém způsobu dopravy). Balné je zahrnuto v ceně .

4. PLATBY

4.1 Platit za zboží může kupující na dobírku nebo převodem na účet prodávajícího na základě proforma (zálohové) faktury. Na základě odeslané objednávky vystaví prodávající proforma (zálohovou) fakturu, kterou pošle spolu s potvrzením objednávky e-mailem. Tuto platbu může kupující provést následovně:

  • a) převodním příkazem ze svého účtu
  • b) přímým vkladem v hotovosti na účet prodávajícího,

4.2 Platba je možná pouze v CZK/....

4.3 Daňový doklad (fakturu) posílá prodávající kupujícímu spolu se zbožím nebo na email.

5. DODACÍ PODMÍNKY

5.1 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 10 dní nebo po dohodě s kupujícím se může prodloužit. Max.20 dní

5.2 O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky. Nevyhovuje-li kupujícímu oznámená prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s bodem 2.5 těchto Obchodních podmínek.

5.3 Zboží bude vyexpedováno okamžitě po potvrzení objednávky a po splnění všech podmínek pro vyskladnění.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ

6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:

  • a) osobně,
  • b) Českou poštou.Zásilkovnou

6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.

6.3 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.

6.4 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), dodací list. Prodávající také dodá spolu se zbožím návod k obsluze a záruční list vyžaduje-li to povaha zboží.

6.5 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.

6.6 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu po zaplacení všech škod přepravcem.

6.7 V případě většího zájmu se může stát, že máme nedostatek zboží a tak Vámi objednané zboží Vám můžeme dodat v několika balících, přičemž poštovné a balné platíte jako za jeden balíček.

7. ODSTOUPENÍ OD VYBAVENÉ OBJEDNÁVKY

7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vyřízené objednávky (dle zákona "od kupní smlouvy", pokud již kupující převzal zboží) do 30 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

7.2 Zboží na vrácení musí být:,

  • a) nepoškozený,
  • b) kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, ...),
  • c) včetně přiloženého dokladu o koupi.

7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen:

  • a) kontaktovat prodávajícího se žádostí o odstoupení od vyřízené objednávky, uvést číslo objednávky (variabilní symbol), datum koupě a číslo svého účtu pro vrácení peněz,
  • b) zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího - zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěné a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy) ,
  • c) uhradit výdaje související s vrácením zboží (poštovné, pojištění, ...) v případech, kdy je zjevné pochybení na straně prodávajícího.

7.4 Po splnění podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:

  • a) převzít zboží zpět,
  • b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 14 dnů ode dne odstoupení od vyřízené objednávky celou cenu zaplacenou za zboží, kromě poplatku za dopravu.

7.5 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vyřízené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

7.6 Spodní prádlo, připínací vlasy, řasy, kosmetika a rouška nemohou být z hygienických důvodů vráceny.

8. ZÁRUKY A REKLAMACE

8.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy.

8.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje iv případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil.

8.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.

8.4 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci čisté, mechanicky nepoškozené, s kopií faktury, dodacího listu. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis vady.

8.5 POSTUP REKLAMACE:

  • 8.5.1. Co nejdříve nás informovat emailem nebo telefonicky o chybě výrobku.
  • 8.5.2. Poslat produkt zpět na adresu PROVOZOVNY  prodávajícího – PIVOVARSKÁ 85/2, 26601 BEROUN-POZOR NA ADRESE SÍDLA NEBUDE ZBOŽÍ PŘEVZATO ZPĚT.

9. SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ O UŽIVATELECH, OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Uživatel, který je fyzickou osobou, podpisem Smlouvy nebo odesláním Objednávky potvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, adresa bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo, jsou přesné a pravdivé. Zpracovávání uvedených osobních údajů se provádí na právním základě: zpracování osobních údajů je nezbytné k plnění Smlouvy, jejíž smluvní stranou je Uživatel, nebo k provedení opatření před uzavřením Smlouvy na základě žádosti Uživatele ve smyslu ustanovení čl. 1.2. 6 bod 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) Účelem zpracování osobních údajů je shromažďování, uchovávání a zpracování osobních údajů Poskytovatelem a jejich použití pro fakturační účely, dodání zboží, informování o stavu objedNávky a další úkony spojené s objednanou a poskytovanou Službou, včetně pozdější komunikace s Uživatelem (reklamace, odstoupení od smlouvy apod.), jakož i pro potřeby vlastního marketingu Poskytovatele, pro účely nabízení Služeb, zasílání informací o produktech, a to i elektronickými prostředky (e-mail, sms, telemarketing). Uživatel nese plnou zodpovědnost za škody způsobené nesprávností nebo neaktuálností poskytnutých osobních údajů. jakož i pro potřeby vlastního marketingu Poskytovatele, pro účely nabízení Služeb, zasílání informací o produktech, a to i elektronickými prostředky (e-mail, sms, telemarketing). Uživatel nese plnou zodpovědnost za škody způsobené nesprávností nebo neaktuálností poskytnutých osobních údajů. jakož i pro potřeby vlastního marketingu Poskytovatele, pro účely nabízení Služeb, zasílání informací o produktech, a to i elektronickými prostředky (e-mail, sms, telemarketing). Uživatel nese plnou zodpovědnost za škody způsobené nesprávností nebo neaktuálností poskytnutých osobních údajů.
  2. Poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní údaje nad rozsah uvedený v bodě 9.1. těchto VOP a jejichž zpracování není slučitelné s právním základem uvedeném v bodě 9.1. těchto VOP, jen na základě předchozího souhlasu poskytnutého Uživatelem dobrovolně a na předem stanovený účel, rozsah a dobu. Uživatel má právo udělený souhlas kdykoli písemně odvolat. Odvolání souhlasu je účinné dnem jeho doručení Poskytovateli.
  3. Poskytovatel se zavazuje nevyužívat a neposkytovat osobní údaje mimo rozsah nutný k provozování objednané Služby a zajištění jejího chodu. Osobní údaje nejsou poskytovány žádným třetím osobám s výjimkou produktů, u kterých je výslovně uveden opak. V takovém případě je však Poskytovatel povinen ve smluvním vztahu s třetí osobou dohodnout ochranu osobních údajů ve smyslu platných právních předpisů, zejména Zákona o ochraně osobních údajů, a zároveň je ve Smlouvě povinen informovat Uživatele, že poskytnutí osobních údajů třetí osobě je nezbytné pro plnění Smlouvy av opačném případě není možné Službu poskytnout. Pro tyto účely je nezbytné, aby Poskytovatel získal od Uživatele souhlas.
  4. Všechny osobní údaje jsou chráněny ve smyslu platných právních předpisů, zejména Zákona o ochraně osobních údajů.
  5. Poskytovatel nemá oprávnění zasahovat do obsahu internetových prezentací Uživatele, ani oprávnění ke sledování nebo odkládání elektronické pošty Uživatele, s výjimkou provádění pravidelné zálohovací činnosti pro Uživatele na základě jeho Objednávky.
  6. Poskytovatel se zavazuje provést všechny kroky k nejvyššímu zabezpečení osobních údajů Uživatele, jakož ik zabezpečení všech datových, databázových a poštovních souborů Uživatele před jejich ztrátou, poškozením nebo zničením.
  7. Poskytovatel vystupuje ve vztahu k zákazníkům Uživatele v pozici Zprostředkovatele podle ustanovení Čl. 28
    GDPR . Z tohoto důvodu se Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem řídí následujícím:
    1. Poskytovatel nesmí pověřit zpracováním osobních údajů dalšího zprostředkovatele bez předchozího zvláštního písemného souhlasu Uživatele. V případě písemného souhlasu Uživatele je Poskytovatel tomuto dalšímu zprostředkovateli ve smlouvě nebo jiném právním úkonu povinen uložit stejné povinnosti týkající se ochrany osobních údajů, jako jsou stanoveny v této Smlouvě, přičemž odpovědnost vůči Uživateli nese Poskytovatel, pokud další zprostředkovatel nesplní své povinnosti týkající se ochrany osobních údajů. údajů.
    2. Poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje pouze pro účely poskytování Služeb.
    3. Poskytovatel zpracovává osobní údaje po celou dobu platnosti a účinnosti Smlouvy mezi ním a Uživatelem.
    4. Poskytovatel zpracovává osobní údaje v identickém rozsahu, v jakém je zpracovává Uživatel.
    5. Dotčenými osobami jsou zákazníci Uživatele.
    6. Poskytovatel je oprávněn provádět s osobními údaji pouze zpracovatelské operace nezbytné ke splnění účelu zpracování, a to zejména: získávání, shromažďování, uchovávání a likvidaci.
    7. Poskytovatel je povinen zpracovávat osobní údaje jen v nezbytném rozsahu, aby bylo možné dosáhnout účelu zpracování a pouze v souladu s podmínkami tohoto článku VOP, případně písemnými pokyny Uživatele, a to i tehdy, jde-li o přenos osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizace. Jde-li o přenos osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizace na základě zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, Poskytovatel je při takovém přenosu povinen oznámit Uživateli tento požadavek před zpracováním osobních údajů, pokud zvláštní předpis nebo mezinárodní smlouva, kterou je ČESKÁ republika vázána, takové oznámení nezakazuje z důvodů veřejného zájmu.
    8. Poskytovatel je povinen chránit zpracovávané osobní údaje před jejich poškozením, zničením, ztrátou, změnou, neoprávněným přístupem a zpřístupněním, poskytnutím nebo zveřejněním, jakož i před jakýmikoli jinými nepřípustnými způsoby zpracování.
    9. Poskytovatel prohlašuje že zaručuje bezpečnost zpracovávaných osobních údajů, přičemž při přijímání technických a organizačních opatření za účelem zajištění ochrany práv a ochrany osobních údajů zákazníků Uživatele zejména před náhodným nebo nezákonným zničením, ztrátou, změnou nebo neoprávněným poskytnutím přenášených osobních údajů, uchovávaných osobních údajů nebo jinak zpracovávaných osobních údajů, nebo neoprávněným přístupem, bral v úvahu povahu, rozsah, kontext a účel zpracování osobních údajů, rizika, která jsou způsobilá narušit bezpečnost ochrany osobních údajů a jejich závažnost.
    10. Poskytovatel je povinen neposkytnout osobní údaje třetím osobám, nepoužít osobní údaje k jinému než dohodnutému účelu, nezneužít pro svůj prospěch nebo prospěch třetí osoby a nenakládat s osobními údaji v rozporu s tímto článkem VOP.
    11. Poskytovatel a jeho zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích získaných o zákaznících Uživatele. Osobní údaje nesmí využít pro osobní potřebu, nesmí je zveřejnit, poskytnout ani zpřístupnit. Tuto mlčenlivost se zavazují zachovat i po skončení platnosti a účinnosti Smlouvy. Poskytovatel odpovídá za to, že mlčenlivost budou zachovávat i jeho zaměstnanci a jiné jimi pověřené osoby, jakož i případní externí spolupracovníci.
    12. Poskytovatel je povinen zajistit, aby shromážděné osobní údaje byly zpracovávány ve formě umožňující identifikaci zákazníků Uživatele jen po nezbytnou dobu k dosažení účelu zpracování.
    13. Poskytovatel se zavazuje spolupracovat a poskytnout Uživateli součinnost při zajišťování dodržování povinností Uživatele reagovat na žádosti zákazníků Uživatele při výkonu jejich práv podle ustanovení kapitoly III GDPR , včetně oznámení Uživatele o každé písemné žádosti o přístup, které byly doručeny Poskytovateli v souvislosti s povinnostmi Uživatele podle GDPR, zákona 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon o ochraně osobních údajů“) a jiných souvisejících předpisů.
    14. Poskytovatel se zavazuje spolupracovat a poskytnout Uživateli součinnost při zajišťování dodržování povinností dle ustanovení čl. 3.2. 32 až 36 GDPR, a to:
      1. zajistit bezpečnost zpracování;
      2. oznámit Úřadu pro ochranu osobních údajů a dotčeným osobám, je-li to nutné, jakékoli porušení ochrany osobních údajů;
      3. v případě potřeby provést posouzení dopadů na ochranu osobních údajů, týkající se dopadu zpracování na ochranu osobních údajů;
      4. konzultovat Úřad pro ochranu osobních údajů před provedením jakéhokoli zpracování, pokud z posouzení dopadu na ochranu osobních údajů vyplývá, že toto zpracování by vedlo k vysokému riziku v případě, kdy by Uživatel nepřijal opatření ke zmírnění tohoto rizika.
    15. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Uživateli veškeré informace potřebné k prokázání splnění povinností stanovených v ustanovení Čl. 28 GDPR a poskytnout Uživateli součinnost v rámci auditu ochrany osobních údajů a kontroly ze strany Uživatele nebo auditora, kterého pověřil Uživatel.
    16. Poskytovatel je povinen neprodleně oznámit Uživateli, pokud podle názoru Poskytovatele jakýkoli pokyn udělený Uživatelem porušuje zákon o ochraně osobních údajů, zvláštní předpis nebo mezinárodní smlouvu, kterou je Česká republika vázána, které se týkají ochrany osobních údajů.
    17. Poskytovatel se zavazuje po skončení platnosti a účinnosti Smlouvy, na základě rozhodnutí Uživatele vymazat osobní údaje nebo vrátit osobní údaje Uživateli a vymazat stávající kopie, které obsahují osobní údaje, pokud zvláštní předpis nebo mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázána, nepožaduje uchovávání těchto osobních údajů .
  8. Poskytovatel v souladu s ustanovením Čl. 13 GDPR sděluje Uživateli jako subjekt údajů následující informace:
  9. Identifikační údaje Poskytovatele: VIZ.HLAVIČKA
  10. Účel, jakož i právní základ zpracování osobních údajů, je uveden v bodě 9.1. tohoto článku;
  11. Seznam osobních údajů je uveden v bodě 9.1. tohoto článku;
  12. Ve zvláštních případech, je-li pro poskytnutí Služby Poskytovatelem nezbytné poskytnout osobní údaje třetí osobě nebo přenést osobní údaje do třetí země, poskytne Poskytovatel o této skutečnosti Uživateli informaci.
  13. Poskytovatel uchovává osobní údaje po celou dobu poskytování Služby.
  14. Uživatel má právo požadovat od Poskytovatele přístup k osobním údajům týkajícím se dotyčné osoby, právo na opravu osobních údajů, právo na vymazání osobních údajů nebo právo na omezení osobních údajů, právo namítat zpracování osobních údajů, jakož i právo na přenosnost osobních údajů.
  15. Uživatel při podezření, že jeho osobní údaje se neoprávněně zpracovávají, může podat Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů. podle § 100 Zákona o ochraně osobních údajů.
  16. Poskytnutí osobních údajů uvedených v bodě 9.1. Uživatelům je třeba pro uzavření Smlouvy a poskytnutí Služby.
  17. Právo na přístup k osobním údajům podle čl. 15 GDPR : Dotčená osoba má právo získat od Poskytovatele potvrzení o tom, zda se zpracovávají osobní údaje, které se jí týkají. Dotyčná osoba má právo získat přístup k těmto osobním údajům ak informacím uvedeným v bodě 9.8.
  18. Právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR : Dotčená osoba má právo na to, aby Poskytovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje, které se jí týkají. S ohledem na účel zpracování osobních údajů má dotyčná osoba právo na doplnění neúplných osobních údajů.
  19. Právo na výmaz osobních údajů podle čl. 17 GDPR: Dotyčná osoba má právo na to, aby Poskytovatel bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se jí týkají, pokud dotyčná osoba uplatnila právo na výmaz, pokud:
    1. osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který byly získány nebo jinak zpracovávány,
    2. dotyčná osoba odvolá souhlas, na jehož základě se zpracování osobních údajů provádí, a neexistuje jiný právní základ pro zpracování osobních údajů,
    3. dotyčná osoba namítá zpracovávání osobních údajů a nepřevažují žádné oprávněné důvody pro zpracovávání osobních údajů nebo dotyčná osoba namítá zpracovávání osobních údajů za účelem přímého marketingu,
    4. osobní údaje se zpracovávají nezákonně,
    5. je důvodem pro výmaz splnění povinnosti dle GDPR, Zákona o ochraně osobních údajů, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána,
    6. se osobní údaje získávaly v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
  20. Právo na omezení zpracování osobních údajů dle čl. 18 GDPR: Dotčená osoba má právo na to, aby Poskytovatel omezil zpracování osobních údajů, pokud:
  21. dotyčná osoba namítá správnost osobních údajů, a to během období umožňujícího Poskytovateli ověřit správnost osobních údajů,
  22. zpracování osobních údajů je nezákonné a dotyčná osoba namítá vymazání osobních údajů a žádá místo toho omezení jejich použití,
  23. Poskytovatel již nepotřebuje osobní údaje za účelem zpracování osobních údajů, ale potřebuje je dotyčná osoba k uplatnění právního nároku,
  24. dotyčná osoba namítá zpracování osobních údajů, a to až do ověření, zda oprávněné důvody na straně Poskytovatele převažují nad oprávněnými důvody dotčené osoby.
    Dotčenou osobu, jejíž zpracování osobních údajů se omezí, je Poskytovatel povinen informovat před tím, než bude omezení zpracování osobních údajů zrušeno.
  25. Na základě článku. 19 GDPR je Poskytovatel v případě, že to dotyčná osoba požaduje, povinen informovat dotyčnou osobu o příjemcích, kterým Poskytovatel oznámil opravu osobních údajů, vymazání osobních údajů nebo omezení zpracování osobních údajů.
  26. Právo na přenosnost osobních údajů dle čl. 20 GDPR : Dotčená osoba má právo získat osobní údaje, které se jí týkají a které poskytla Poskytovateli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a má právo přenést tyto osobní údaje dalšímu provozovateli.
  27. Právo namítat zpracování osobních údajů dle čl. 21 GDPR : Dotčená osoba má právo namítat zpracování jejích osobních údajů z důvodu týkajícího se její konkrétní situace prováděné na právním základě z důvodu, že zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo z důvodu, že zpracování je nezbytné pro účel oprávněných zájmů Poskytovatele nebo třetí strany, včetně profilování založeného na těchto ustanoveních. Poskytovatel nesmí dále zpracovávat osobní údaje, pokud neprokáže nezbytné oprávněné zájmy pro zpracování osobních údajů, které převažují nad právy nebo zájmy dotčené osoby, nebo důvody pro uplatnění právního nároku. Dotčená osoba má právo namítat zpracování osobních údajů, které se jí týkají,
  28. Na základě článku. 22 GDPR má dotyčná osoba právo na to, aby se na ni nevztahovalo rozhodnutí, které je založeno výlučně na automatizovaném zpracování osobních údajů včetně profilování a které má právní účinky, které se jí týkají nebo ji obdobně významně ovlivňují.
  29. Na základě článku. 34 GDPR má dotyčná osoba právo, aby jí Poskytovatel bez zbytečného odkladu oznámil porušení ochrany osobních údajů, pokud takové porušení ochrany osobních údajů může vést k vysokému riziku pro práva fyzické osoby.
  30. Poskytovatel je povinen poskytnout dotyčné osobě na základě její žádosti informace dle čl. 3. 13 GDPR a oznámení podle článků 15 až 22 a článku 13 34 GDPR , které se týkají zpracování jejích osobních údajů. Informace je povinen poskytnout v listinné podobě nebo elektronické podobě, zpravidla ve stejné podobě, v jaké byla podána žádost. Požádá-li o to dotyčná osoba, informace může Poskytovatel poskytnout i ústně, pokud dotyčná osoba prokáže svou totožnost jiným způsobem. Poskytovatel je při uplatňování práv podle čl. 15 až 22 GDPR povinen poskytnout dotyčné osobě součinnost.
  31. Poskytovatel je povinen poskytnout dotyčné osobě informace podle bodu 1 do jednoho měsíce od doručení žádosti. Uvedenou lhůtu může Poskytovatel v odůvodněných případech s ohledem na komplexnost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce, a to i opakovaně. Poskytovatel je povinen informovat o každém takovém prodloužení dotyčnou osobu do jednoho měsíce od doručení žádosti spolu s důvody prodloužení lhůty.
  32. Informace podle bodu 1 poskytuje Poskytovatel bezúplatně.
  33. Pokud je žádost dotyčné osoby zjevně neopodstatněná nebo nepřiměřená zejména pro její opakující se povahu, Poskytovatel může požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na poskytnutí informací nebo přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na oznámení nebo přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na uskutečnění požadovaného opatření, nebo odmítnout jednat na základě žádosti.
  34. Informace o právech dotyčné osoby - Uživatele:
    Osoba poskytující osobní údaje (dotčená osoba - Uživatel) má ve smyslu ustanovení čl. 1.2. 15 až 22 a Čl. 34 GDPR následující práva
  35. Poskytnutí informací subjektu údajů
  36. Omezení práv dotyčné osoby
    O omezení práv dotyčné osoby v souladu a podle čl. 11. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochraně osobních údajů Poskytovatel informuje dotyčnou osobu, pokud tím není ohrožen účel omezení.

10. INFORMAČNÍ POVINNOST O ALTERNATIVNÍM ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má spotřebitel právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo, za účelem ochrany svých spotřebitelských práv, podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjekty alternativního řešení sporů jsou Slovenská obchodní inspekce ( www.soi.sk), nebo jiné subjekty zapsané do seznamu subjektů alternativního řešení sporů, který vede Ministerstvo hospodářství SR. V případě přeshraničního sporu má spotřebitel právo obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum ( www.esc-sr.sk ), které mu poskytne adresu na doručování, elektronickou adresu nebo telefonický kontakt na subjekt alternativního řešení sporů, který je příslušný k řešení jeho sporu.

11. ZÁVĚREČNÉ INFORMACE

Dozor nad poskytování služeb provádí Okresní ředitelství PZ Bratislava a Slovenská obchodní inspekce.

Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v České republice.

V PRAZE 01.06.2018


SOUHLAS S VYUŽITÍM COOKIES

Cookie je krátký textový soubor, který do prohlížeče odesílají navštívené webové stránky. Webovým stránkám umožňuje zapamatovat si informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Další návštěva stránek tak může proběhnout snáze a může být produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by bylo procházení webu mnohem složitější.

Soubory cookie používáme pro řadu cílů. Používáme je například k ukládání vašich předvoleb bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, ke zjednodušení registrace do nových služeb ak ochraně vašich údajů.

Prohlédněte si seznam typů souborů cookie, které Google používá , a přečtěte si, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie používají v inzerci . Pravidla ochrany osobních údajů vysvětlují, jak společnost Google chrání při používání souborů cookie vaše osobní údaje a další informace.

INFORMAČNÍ POVINNOST OO ALTERNATIVNÍM ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má spotřebitel právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo, za účelem ochrany svých spotřebitelských práv, podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů.

Subjekty alternativního řešení sporů jsou ČESKÁ obchodní inspekce (www.Coi.cz), nebo jiné subjekty zapsané do seznamu subjektů alternativního řešení sporů, který vede Ministerstvo hospodářství ČR. V případě přeshraničního sporu má spotřebitel právo obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum , které mu poskytne adresu na doručování, elektronickou adresu nebo telefonický kontakt na subjekt alternativního řešení sporů, který je příslušný k řešení jeho sporu.


SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO POJIŠTĚNÍ PRODUKTU PROTI NÁHODNÉMU POŠKOZENÍ


 

1. SUBJEKTY:

Pojistitel – www. svet-modni-1.cz

Pojistník – www. svet-modni-1.cz

Pojištěný – jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která splnila podmínky pro vstup do pojištění; v případě změny vlastnického práva k Věci, na kterou se pojištění vztahuje, je pojištěným i osoba, na kterou vlastnické právo k Věci přešlo v době po vzniku pojištění do konce trvání pojištění.

2. PŘEDMĚT POJIŠTĚNÍ („ VĚC “)

„ Věc “ je zboží koupené Pojištěným od Pojistníka prostřednictvím jeho internetového obchodu nebo jiných obchodních kanálů , které Pojištěný převzal v provozu Pojistníka, od pošty nebo jiné doručovací služby. Podmínkou je, že nákupní cena Věci byla zaplacena v plné výši, Pojištěný se zaregistroval a zaplatil pojistné za pojištění náhodného poškození na celé uzavřené období trvání pojištění, a to buď přímo při nákupu Věci, nebo při dodatečné nabídce od Pojistníka ( resolicitační program).
Pojištění se nevztahuje na věci poškozené již při nákupu a věci určenéna další prodej Pojištěným. Pojištění lze uzavřít pouze pro Věci, u kterých je to na internetových stránkách Pojistníka povoleno .

Pojistné je dáno částkou uvedenou pro Věc na internetových stránkách Pojistníka a Pojištěný je s ní obeznámen při koupi Věci a je dáno druhem , modelem, typem a cenou Věci vč. DPH. Pojistné je pojistným jednorázovým.

3. POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉ POŠKOZENÍ

Pojištění náhodného poškození se vztahuje na období následující po koupi Věci a je možné jej uzavřít v délce 1 roku od kupy Věci

5. VZNIK POJIŠTĚNÍ

Pojištění vzniká okamžikem koupě Věci. Podmínkou vzniku pojištění je zaplacení pojistného . Potvrzením o vzniku pojištění je doklad o koupi Věci, na kterém je uveden druh, model, typ, výrobné číslo a cena Věci a částka pojistného . Na dokladu o koupi Věci je uvedeno také datum vzniku pojištění.
Při využití resolicitačního programu pojištění vzniká ke dni dodatečné koupě pojištění. Podmínkou vzniku pojištění je zaplacení pojistného . Pojištěné mu bude elektronicky zasláno potvrzení o uzavření pojištění, ve kterém je uveden druh, model, typ, výrobní číslo a cena Věci a výška pojistné .
Pojištěný tímto přistupuje na podmínky pojištění uvedené v těchto Smluvních podmínkách, nedojde-li ve lhůtě 14 dnů k odstoupení od smlouvy podle příslušných ustanovení Občanského zákoníku . Kou pa Věcí není podmíněna pojištěním, ale pojištění je podmíněno koupí Věci.

6. ZÁNIK POJIŠTĚNÍ

Kromě situací uvedených v části 2, článek 9 Smluvních podmínek pojištění zaniká v následujících případech:
a) uplynutím posledního dne Pojištění nahodilého poškození ;

. b) zánikem nebo odcizením Věci, pro kterou byl vystaven doklad
o koupi;

. c) poskytnutím pojistného plnění v penězích;

. d) platným odstoupením od kupní smlouvy v zákonné záruční lhůtě
z důvodu záruční vady Věci; v takovém případě Pojistitel vrátí poměrnou část zaplaceného pojistného ; pokud byla z pojištění již uplatněna pojistná událost, poměrná část pojistného se nevrací;

. e) v případě, že dojde v době Pojištění náhodného poškození k výměně Věci, na kterou se pojištění vztahuje.

Pojištění však nezaniká v následujících případech:
V případě, kdy zákazník úspěšně uplatnil nárok na opravu Věci vyplývající ze zákonné záruky, pojištění nezaniká, dále se vztahuje na náhradní Věc a dohodnuté období pojištění se nemění.
V případě, kdy zákazník úspěšně uplatnil nárok na výměnu Věci vyplývající ze zákonné záruky, pojištění nezaniká, dále se vztahuje na náhradní Věc a dohodnuté období pojištění se nemění.
V případě, že dojde v období Pojištění náhodného poškození k opravě Věci, na kterou se pojištění vztahuje, pojištění nezaniká a dohodnuté období pojištění se nemění.

7. ROZSAH POJIŠTĚNÍ

Pojištění náhodného poškození kryje finanční ztrátu na samotné Věci způsobenou mechanickým omezením nebo ztrátou funkčnosti Věci náhlým a náhodným působením vnějších sil na Věc které nastane v dohodnutém období trvání pojištění.

Za náhodné poškození Věci se nepovažuje funkční chyba Věci, na kterou se vztahuje zákonná záruka prodejce nebo záruka výrobce.

POJISTNÁ UDÁLOST A POSKYTOVANÉ POJISTNÉ PLNĚNÍ

Pojistnou událostí je náhodná skutečnost, se kterou je spojena povinnost Pojistitele poskytnout pojistné plnění Pojistené mu za škodu způsobenou mu finanční ztrátou na samotné Věci nebo povinnost Pojistitele poskytnout Pojistené mu náhradní věc nebo povinnost Pojistitele Věc opravit.

Finanční ztrátou se rozumí vznik nákladů nebo finanční újmy, které Pojištěné mu vzniknou na samotné Věci v důsledku náhodného poškození Věci, na kterou se pojištění vztahuje. Pojištěním nejsou kryty jakékoliv následné přímo či nepřímo související újmy vzniklé v důsledku náhodného poškození této Věci.

Limitem pojistného plnění pro škodu způsobenou náhodným poškozením Věci je časová cena Věci, což je cena Věci v době vzniku pojistné události. Určí se tak, že se od kupní ceny Věci odečítají 2 % z kupní ceny za každý započatý měsíc od data koupě Věci. V každém roce pojištění může být v případě pojištění náhodného poškození limit pojistného plnění vyčerpán až dvakrát.

9. SPOLUÚČAST

Pojištění náhodného poškození a odcizení se uzavírá se spoluúčastí ve výši 10 % z kupní ceny Věci včetně DPH. V případě, že je Pojištěný plátcem DPH, sjednává se spoluúčast ve výši 10 % z kupní ceny bez DPH.

10. POSTUP V PŘÍPADĚ ŠKODNÉ UDÁLOSTI

a) Pojištěný se podle pokynů Administrátora pojistných událostí dostaví na kontaktní místo , kde předloží doklad o koupi Věci a poškozenou Věc. V případě odcizení Věci předloží též kopii dokladu orgánu činného v trestním řízení o oznámení odcizení Věci (v případě, že ke škodné události došlo v zahraničí, kopii příslušného dokladu s úředně ověřeným překladem do českého , české ho nebo anglick é ho jazyka). V případě odcizení Věci je Pojištěný povinen následně dodat kopii usnesení o odložení věci vydané v rámci trestní .jeho jednání (v případě, že ke škodné události došlo v zahraničí kopii příslušného dokladu s úředně ověřeným překladem do českého , slovenského nebo anglického jazyka ).

b) Pojistitel zhodnotí, zda vznikl nárok na pojistné plnění , a rozhodne o nejvhodnějším způsobu uskutečnění pojistného plnění . O svém rozhodnutí vyrozumí Pojistníka i Pojistené ho .

Možné způsoby uskutečnění pojistného plnění , ze kterých je Pojistitel  pojistných událostí vybírán, jsou následující :

Náhodné poškození _

– je-li Věc opravitelná, je Pojištěné mu zajištěné provedení opravy Věci a následně je Pojištěné Věc vrácena prostřednictvím kontaktního místa Pojistníka, avšak pouze za předpokladu předchozího zaplacení spoluúčasti ve výši 10 % z kupní ceny Věci ( součástí opravy není instalace původního nebo nov ého softwaru nebo jeho aktualizace a v rámci opravy může dojít ke ztrátě dat bez náhrady) ; nebo

– došlo-li k úplnému zničení Věci nebo by byla její oprava neú‐ čelná, je Pojištěno mu poskytnuta náhradní věc, která mu bude předána na kontaktním místě Pojistníka, pouze však za předpokladu předchozího zaplacení spoluúčasti ve výši 10 % z kupní ceny Věci. V případě poskytnutí náhradní Věci se původní Věc Pojistené mu nevrací ; nebo

– není-li účelná oprava ani výměna Věci, je Pojištěno mu vyplaceno pojistné plnění v penězích ve výši stanovené dle C Cásti 1, bodu 8 těchto podmínek po odečtení spoluúčasti ve výši 10 % z kupní ceny Věci. Pojistné plnění je vyplaceno převodem na bankovní účet nebo je Pojistné mu na kontaktním místě Pojistníka vystaven dobropis. V případě poskytnutí plnění v penězích se původní Věc Pojistené mu nevrací .

11. VÝLUKY Z POJIŠTĚNÍ

Pojištění náhodného poškození se nevztahuje na:

opravy Věci kryté zákonnou zárukou nebo zárukou poskytovanou výrobcem/prodejcem;

výrobní vadu zboží;

běžné opotřebení , zanedbání údržby;

poškození Věci způsobené nesprávnou opravou nebo údržbou;

poškození Věci, ke které mu došlo použí va ním Věci v rozporu s návodem od výrobce nebo účelem, pro který je Věc určena, včetně použití výrobcem neschválených doplňků;

poškození Věci v důsledku manipulace s ohněm, úderem blesku, zemětřesením, vichřicí, explozí nebo záplavou/povodní;

 poškození Věci v souvislosti s občanskými nepokoji, válečnými událostmi nebo působením radiace;

 ztrátu Věci nebo její části;

na jakékoli škody vzniklé na životě, zdraví či jiném majetku, než je pojištěná Věc, následně a/nebo v příčinné souvislosti se škodou na Věci, a to iv případě, při kterém má Pojistitel povinnost poskytnout pojistné plnění .

 

Pojistitel má právo snížit nebo i zcela odmítnout pojistné plnění, pokud k finanční ztrátě došlo následkem hrubé nedbalosti v případě, že nastalo: a
) poškození Věci způsobené úmyslně nebo nedbalostí/neopatrností Pojistené , který si nepočínal tak, aby zabránil škody zda omezil pravděpodobnost vzniku škody na věci;

b) poškození Věci zaviněné třetí osobou nebo dítětem nebo domácím zvířetem ;

c ) škody vzniklé na Věci v souvislosti s její přepravou třetí osobou z místa jejího poškození do servisního místa včetně škod spojených přímo i nepřímo s přepravou poškozené Věci.

 

ČÁST 2 – VŠEOBECNÉ PODMÍNKY POJIŠTĚNÍ

ČLÁNEK 1

Předmět pojištění

Předmětem pojištění majetku je majetek vymezený v těchto smluvních ustanoveních (Věc).

ČLA NOK 2

Pojistná hodnota a pojistná částka

1. Pojistná hodnota je nejvyšší možná majetková újma, která může v důsledku pojistné události nastat a je rozhodující pro stanovení pojistné částky.

2. Pojistná hodnota v době trvání pojištění je vyjádřena časovou cenou. Určí se tak, že se od kupní ceny Věci odečítají 2 % z kupní ceny za každý započatý měsíc od data koupě Věci.

3. Pojistná hodnota se při uzavření pojištění stanoví jako pořizovací cena Věci, za kterou ji Pojištěný koupí od Pojistníka.

4. Pojistník má povinnost bez zbytečného odkladu sdělit Pojistiteli veškeré změny týkající se uzavřeného pojištění . Ke zvýšení pojistné hodnoty Věci ze strany Pojištěného ( např. jejím vylepšením) se nepřihlíží.

5. Horní hranice pojistného plnění je určena pojistnou částkou, která je určena pojistnou hodnotou Věci při uzavření jejího pojištění a je určena k návrhu a odpovědnosti Pojistníka ve výši odpovídající pořizovací ceně Věci v době uzavření pojištění, který je uveden na nákupním dokladu pro pojištěnou Věc. Pojistitel má právo přezkoumat při uzavření pojištění hodnotu pojištěného majetku . Hranice pojistného plnění se vztahuje na jednu pojistnou událost, nebylo-li dohodnuto jinak .

ČLÁNEK 3

Územní rozsah

Pojistitel poskytne pojistné plnění v České republice, tj. v zemi, kde Pojištěný koupil Věc, na kterou se pojištění vztahuje, bez ohledu na to, kde ke škodě na Věci došlo .

ČLA NOK 4

Vznik a změny pojištění, spoluúčast

1. Pojistitel se zavazuje vůči Pojistené mu poskytnout mu pojistné plnění , nastane-li náhodná událost krytá pojištěním (pojistná událost) a Pojištěný se zavazuje zaplatit Pojistiteli pojistné .

2. Tím, že Pojištěný přijal nabídku pojištění včasným zaplacením pojistného ve výši uvedené v nabídce, považuje se písemná forma pojistné smlouvy za zachovanou.

3. Pojištění vzniká okamžikem, kdy Pojištěný koupí Věc, a je to datum uvedené na dokladu o koupi Věci a jsou současně splněny podmínky uvedené v těchto smluvních ustanoveních. Tímto Pojištěný přistoupil na podmínky pojištění uvedené v těchto smluvních ustanoveních, nedojde-li ve lhůtě 14 dnů k odstoupení od smlouvy podle příslušných ustanovení Občanského zákoníku .

4. Všechny podmínky pojištění jsou uvedeny v těchto smluvních ustanoveních.

5. Pojištění se sjednává se spoluúčastí ve výši 10 % z kupní ceny Věci včetně DPH. V případě, že je Pojištěný plátcem DPH, uzavírá se spoluúčast ve výši 10 % z kupní ceny bez DPH.

ČL. NOK 5 - PRÁVA A POVINNOSTI POJISTNÍKA A POJISTENÉ

1. Pojistník a Pojištěný nesmí bez Pojistitelova souhlasu udělat nic, co by zvýšilo pojistné riziko , nebezpečí, ani to nesmí dovolit třetí osobě. Pokud dodatečně zjistí, že bez Pojistitelova souhlasu dopustil, aby se pojistné riziko , nebezpečí zvýšilo, nebo že se pojistné riziko , nebezpečí zvýšilo nezávisle na jeho vůli, je povinen to bez zbytečného odkladu Pojistiteli oznámit ̌ . Pokud je Pojistěné cizí pojistné riziko , nebezpečí, má tuto povinnost Pojištěný.

2. Pojištěný má povinnost dbát, aby pojistná událost nenastala. Pokud pojistná událost již nastala, je Pojištěný povinen učinit taková opatření , aby se vzniklá škoda již nezvětšovala.

3. Pojištěný je povinen bez zbytečného odkladu sdělit Pojistiteli prostřednictvím Administrátora pojistných událostí či případně prostřednictvím Pojistitele, že nastala škodová událost , dát pravdivé vysvětlení o jejím vzniku a rozsahu jejích následků, předložit potřebné doklady . vyžádá a umožnit mu provedení šetření o příčinách vzniku škody včetně obhlídky pojištěné Věci.

4. Pojištěný má povinnost řádně pečovat o pojištěnou Věc, udržovat ji v řádném technickém stavu, používat ji pouze pro účel stanovený výrobcem a pod.

5. Pojištěný je povinen neměnit z vlastní vůle stav způsobený škodnou událostí.

6. Pojistník a Pojištěný má povinnost poskytnout Pojistiteli součinnost potřebnou ke zjištění příčin škodné události, podat pravdivé vysvětlení o jejím vzniku a rozsahu a předložit potřebné doklady , které Pojistitel vyžaduje.

ČLÁNEK 6 - PRÁVA A POVINNOSTI POJISTITELE

1. Pojistitel je povinen zajistit elektronické doručení těchto Smluvních podmínek Pojistěné mu . Dojde-li ke ztrátě Smluvních podmínek, zajistí Pojistitel na žádost Pojištěného jejich opětovné zaslání . Smluvní podmínky jsou k dispozici také na internetových stránkách Pojistníka.

2. Pojistitel je povinen v případě uzavření pojistné smlouvy formou obchodu na dálku, neprodleně po uzavření pojistné smlouvy, předat či odeslat dohodnutým komunikačním prostředkem pojistnou smlouvu včetně pojistných podmínek a všech příloh k pojistné smlouvě.

3. Pojistitel je povinen umožnit Pojistníkovi a Pojistené mu nahlédnout do podkladů Pojistitele týkajících se prošetřované škodné události a pořídit si jejich kopie.

4. Pojistitel je povinen vrátit na žádost Pojistníka nebo Pojištěné doklady , které Pojistiteli zapůjčil k uzavření pojištění nebo v souvislosti s šetřením škodné události.

ČLÁNEK 7 - POJISTNÉ OBDOBÍ TRVÁNÍ POJIŠTĚNÍ

1. Pojistné je odměnou za pojištění. Právo Pojistitele na pojistné vzniká dnem uzavření pojistné smlouvy.

2. Pojistné se uzavírá jako jednorázové pojistné .

3. Úhrada pojistného za jednotlivá pojistná období na celé období
pojištění je dána na nákupním dokladu Věci, na kterou se pojištění
vztahuje, a je splatné jednorázově za celou dobu trvání pojištění při nákupu Věci .

ČL. NOK 8 - ZÁNIK POJIŠTĚNÍ

Pojištění majetku zaniká:

. a) v případě uzavření pojištění formou obchodu na dálku má Pojištěný právo bez udání důvodu odstoupit od pojistné smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnech ode dne uzavření pojistné smlouvy nebo ode dne, kdy mu byly oznámeny pojistné podmínky, pokud k tomuto oznámení dojde na jeho žádost po uzavření pojistné smlouvy;

. b) odstoupí-li Pojištěný od pojištění uzavřeného formou obchodu na dálku, vrátí mu Pojistitel bez zbytečného odkladu , nejpozději však do třiceti dnů ode dne, kdy se odstoupení stane účinným, zaplacené pojistné ; přitom má právo odečíst si, co již z pojištění plnil.

ČL. NOK 9 - ŠKODOVÁ A POJISTNÁ UDÁLOST

1. Škodovou událostí je vznik újmy, která by mohla být důvodem vzniku práva na pojistné plnění .

2. Pojistnou událostí se rozumí škodná událost, se kterou je spojen vznik povinnosti Pojistitele poskytnout pojistné plnění .

ČL. NOK 10 - POJISTNÉ PLNĚNÍ

1. Právo na pojistné plnění vzniká vždy Pojistěné mu .

2. Pojistitel je povinen poskytnout pojistné plnění v rozsahu a za podmínek stanovených pojistnými podmínkami a pojistnou smlouvou.

3. Pojistitel pojistných událostí zahájí bez zbytečného odkladu po oznámení škodné události, šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu povinnosti Pojistitele poskytnout pojistné plnění . Šetření je ukončeno oznámením jeho výsledků Pojištěné mu ; na jeho žádost Pojistitel sám v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění , popřípadě důvod jeho zamítnutí. Písemná forma je zachována iv případě elektronické komunikace prostřednictvím e‐mailové schránky.

4. Pojistné plnění je splatné do patnácti dnů ode dne skončení šetření.

5. V případě pojištění majetku na časovou cenu Pojistitel poskytne pojistné plnění ve výši časové ceny, maximálně však do výše sjednané pojistné částky nebo limitu pojistného plnění .

6. Pojistitel poskytne pojistné plnění v měně, ve které byla Věc koupena a zaplacena pojistná .

ČLÁNEK 11

Zpracování osobních údajů a komunikace

1. Pojistitel je povinen nakládat s osobními údaji ve smyslu zákona č.j. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů .

2. Pojistník souhlasí, aby Pojistitel uložil informace týkající se jeho pojištění do informačního systému . Cílem informačního systému je shromažďovat a zpracovávat data pro ochranu klientů i pro ochranu pojišťoven a pro potřeby statistiky.

4. Pojistník souhlasí se zasíláním informací prostředky elektronické komunikace, pokud v pojistné smlouvě uvedl elektronickou adresu nebo telefonní číslo . Takto zasílané informace mají pouze informativní charakter a samy o sobě nezpůsobují změnu nebo zánik pojištění. Tento souhlas se může kdykoli po dobu trvání pojištění odvolat.

ČLÁNEK 12 -DORUČOVÁNÍ

1. Písemnosti Pojistitele jsou doručovány poštou , popř. zaměstnancům Pojistitele nebo jinou Pojistitelem pověřenou osobou na poslední Pojistiteli známou adresu.

2. Písemnost Pojistitele odeslaná poštou doporučenou zásilkou Pojistníkovi, Pojistené mu ( dále jen „adresát“) se považuje za doručenou dnem: a) převzetí zásilky,
b) odepření převzetí zásilky,
c) vrácení zásilky jako nedoručitelné, pokud není možné na uvedené adrese zjistit, nebo změnil-li adresát svůj pobyt a doručení zásilky není možné .

3. Nebyl-li adresát zastižen a písemnost Pojistitele byla uložena doručovatelem na poště, považuje se písemnost za doručenou posledním dnem úložné lhůty, i když se adresát o uložení nedozvěděl.

ČLÁNEK 13 - VÝKLAD POJMŮ

1. Jednorázové pojistné je stanoveno na celé období , na které bylo pojištění uzavřeno . Není-li dohodnuto jinak , je jednorázové pojistné splatné dnem začátku pojištění .

2. Limitem pojistného plnění se rozumí horní hranice pojistného plnění Pojistitel .

3. Obchodem na dálku se rozumí uzavření pojistné smlouvy formou, při které byly využity komunikační prostředky bez nutnosti současné fyzické přítomnosti smluvních stran.

4. Pojistná částka odpovídá pojistné hodnotě pojištěné Věci v době uzavření pojistné smlouvy. Její výše se stanoví na návrh Pojistníka v pojistné smlouvě.

5. Pojistným nebezpečím je možná příčina vzniku pojistné události.

6. Pojistným rizikem je míra pravděpodobnosti vzniku pojistné události vyvolané pojistným nebezpečím.

7. Pojistným rokem se pro účely tohoto pojištění rozumí období dvanácti kalendářních měsíců po sobě jdoucích. První pojistný rok začíná dnem určeným v pojistné smlouvě jako začátek pojištění.

8. Pojištěným je jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která splnila podmínky uvedené v těchto smluvních ustanoveních nebo v případě změny vlastnického práva k Věci, na kterou se pojištění vztahuje, je to také osoba, na kterou vlastnické právo k této Věci přejde v době po vzniku pojištění do konce trvání pojištění.

9. Spotřebitelem se pro účely tohoto pojištění rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

10. Dalším prodejem se rozumí prodej Věci Pojištěným jiným osobám v rámci jeho podnikání.

11. Ztrátou Věci je stav, kdy Pojištěný nezávisle na své vůli ztratil možnost s Věcí nakládat, neví, kde se Věc nachází, případně zda Věc ještě vůbec existuje .

ČLÁNEK 14 - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto Smluvní podmínky nabývají účinnosti dne 1.11.2017

Svět módní

Číslo bank.účtu: FIO banka
BIC: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ03120100000002401402632
Svět módní
Kontakt: 775 422 887 9:00 - 17:00
PROVOZOVNA : PIVOVARSKÁ 85/2
BEROUN , 1.PATRO
svetmodni1@post.cz Ičo: 06219730 nejsme plátci DPH
ELUMA s.r.o. - MÓDA,KOSMETIKA

Vytvořeno službou Webnode E-shop